Γιάννης Πλούταρχος: «Πάω για βραβείο Γκίνες; Τόσα χρόνια με την ίδια γυναίκα»...

Ο Γιάννης Πλούταρχος πρόσφατα έγινε πατέρας για πέμπτη φορά και μίλησε για την οικογένειά του αλλά και την καριέρα του στην εφημερίδα «Έθνος».
Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για την οικογένειά του, ξεκαθαρίζοντας ότι σκοπός του είναι να την προστατεύει και όχι να την εκθέτει διαρκώς στα φώτα της δημοσιότητας: «Θεωρώ υποχρέωσή μου να προστατεύσω την οικογένειά μου. Να διαφημιστώ μέσα από τα παιδιά μου; Πάμε καλά; (...) Σαφώς το κοινό θέλει να μαθαίνει για σένα αλλά υπάρχει και ένα όριο», ενώ συνέχισε λέγοντας: «Δεν προκαλώ, είναι συνειδητή επιλογή μου... Δεν νιώθω τόσο σημαντικός ώστε να βγαίνω διαρκώς και να απασχολώ την επικαιρότητα. Είμαι μόνο με αυτή τη γυναίκα!».

Επίσης, μιλώντας για τη σχέση του με τη γυναίκα του, σχολίασε με χιούμορ: «Πάω για βραβείο Γκίνες; Τόσα χρόνια με την ίδια γυναίκα... Αυτό κι αν λέγεται σήμερα παρακμή .(...) Αν δεν ήταν η Μαρία νομίζω δεν θα είχαμε μία και το σπίτι θα ήταν κέντρο διερχομένων, στάση λεωφορείου “Πλούταρχος”».

Τέλος, αναφέρθηκε και στην εμπειρία του στο Σαν Ρέμο: «Ήταν μία μοναδική εμπειρία. Ένιωσα μεγάλη περηφάνια που βρέθηκα σε μία σκηνή από την οποία έχουν περάσει οι πιο σημαντικοί καλλιτέχνες. Περηφάνια που έγινε ακόμα μεγαλύτερη στο τέλος που φύγαμε με το ειδικό βραβείο».