Ναταλία Γερμανού: «Τέρμα πια οι κοιλιακοί-τώρα ψάχνω τον φύλακα-άγγελό μου»

Η Ναταλία Γερμανού παραδέχεται σε συνέντευξή της ότι μια γυναίκα στα 40 και κάτι δεν είναι απαραίτητο να έχει πετύχει και στα επαγγελματικά και στην προσωπική της ζωή. Όλα μαζί δεν γίνονται. 
«Όταν υπάρχει πρώτον καλή διάθεση, δεύτερον καλός πλαστικός χειρουργός και τρίτον περιοδικά με καλό photoshop, τι σημασία έχουν οι βιολογικές ηλικίες;
Εγώ σίγουρα δεν νιώθω ατυχής πάντως. Θα ήμουν πολύ αχάριστη εάν γκρίνιαζα, γιατί είχα και εγώ πολλά πράγματα στην ζωή μου, για τα οποία οφείλω να νιώθω ευλογημένη».
Eχει κάνει 3.5 χρόνια ψυχανάλυση. Κυρίως την περίοδο αμέσως μετά το θάνατο του πατέρα της. Και μιλά για τα όσα πήρε από εκείνον, αλλά και από την μητέρα της: Δύο ανθρώπους τους οποίους η ίδια χαρακτηρίζει άτομα με πολύ καλό DNA, ακόμη και εάν δεν υπήρξαν οι τυπικοί παραδοσιακοί γονείς: «Ο μπαμπάς μου μου κληροδότησε πλουσιοπάροχα την ευθυνοφοβία του, την ακαταστασία του και έναν ελαφρύ στρουθοκαμηλισμό του τύπου «δεν είναι δικό μου αυτό το πρόβλημα, δεν συμβαίνει σε μένα, λύστε το κι όταν τακτοποιηθεί, ειδοποιήστε με…» Η μαμά μου είναι το ακριβώς αντίθετο. Όπου δει πρόβλημα, τρέχει να το λύσει αμέσως».

Η στιχουργός, δημοσιογράφος και παρουσιάστρια παραδέχεται ότι είναι μόνη όχι γιατί το επέλεξε για κάποιο συγκεκριμένο λόγο, αλλά απλά γιατί δεν έτυχε να βρει αυτό που πολλοί αποκαλούν το άλλο τους μισό. Πώς φαντάζεται ότι είναι ο άνδρας που θα είναι δίπλα της σε κάποια χρόνια;

«Σίγουρα δεν θα χρειάζεται να έχει κοιλιακούς πια για να παίζω τρίλιζα. Θέλω τον προσωπικό μου φύλακα άγγελο πια. Πρέπει να έχει οπωσδήποτε ένα βλέμμα που όταν με κοιτάζει, εγώ να μην βλέπω τίποτε άλλο γύρω μου. Ακόμα και εάν είμαστε μέσα σε ένα δωμάτιο, όπου γίνονται τέρατα, σπάνε ποτήρια, χορεύουν 200 άτομα, εκρήγνυνται λάμπες, εγώ να βλέπω μόνο τα μάτια του. Πρέπει να με κάνει να νιώθω ασφάλεια, να με κάνει να γελάω από το πρωί μέχρι το βράδυ και να με γοητεύει με καθετί που λέει. 
Γιατί είμαι άνθρωπος και των πέντε αισθήσεων-άρα πρέπει να μου αρέσει και αυτό που βλέπω και αυτό που ακούω, που αγγίζω, που γεύομαι, που μυρίζω».

Πολλά έχουν ακουστεί για τις σχέσεις της με νεότερους άνδρες. «Για την δική μου ηθική, το να ερωτευτείς πραγματικά και να κάνεις μια σχέση με έναν άντρα νεότερό σου δεν είναι κάτι προσβλητικό. Πιστεύω πως το να τα φτιάξεις με έναν παντρεμένο, ή το να είσαι 20 χρονών και να τα φτιάξεις με έναν 80χρονο για να τους φας τα λεφτά είναι πολύ πιο ανήθικο».
Down Town