Μπιγιονσέ: 'Εχει κοιμηθεί μόνο με έναν άντρα σε όλη της τη ζωή;

Για τη σεξουαλική της ζωή μέχρι σήμερα, μίλησε ανοιχτά η διάσημη τραγουδίστρια και ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε σε βρετανικό περιοδικό.

Η ερμηνεύτρια του “Single Ladies” αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή πριν παντρευτεί: «Ο κόσμος θα εκπλαγεί από τις λίγες εμπειρίες που είχα μέχρι σήμερα. Στα 12 ή 13 μου είχα το πρώτο μου αγόρι και η σχέση μας κράτησε μέχρι τα 17 μου. Εκείνη την περίοδο ήμουν απόλυτα πιστή στη σχέση μου και νομίζω λίγο περισσότερο ώριμη. Βέβαια ήμουν πολύ μικρή για να έχουμε ολοκληρωμένη σχέση- δε ζούσαμε μαζί…δεν κάναμε τίποτα…Από τότε είχα μόνο μια ακόμη σχέση στη ζωή μου, αυτή με τον Τζέι».

Η τραγουδίστρια μάλιστα είχε αποκαλύψει παλαιότερα πως η καριέρα της την προφύλαξε από διάφορες κακοτοπιές: «Κατά μια έννοια είμαι φεμινίστρια. Δεν το επέλεξα συνειδητά όμως μεγάλωσα σε ένα συγκρότημα με γυναίκες και αυτό με βοήθησε πολύ. Με κράτησε μακριά από μπελάδες και κακές σχέσεις».