Κιμ Καρντάσιαν: Δεν θεωρώ ότι είμαι και τόσο σέξι


Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε μηνιαίο αμερικανικό περιοδικό, η Κιμ Καρντάσιαν αποκάλυψε: «Δεν θεωρώ ότι είμαι και τόσο σέξι. Τουλάχιστον όχι τόσο σέξι όσο νομίζουν οι περισσότεροι ότι είμαι. Είμαι πολύ περισσότερο ανασφαλής απ' ό,τι θα υπέθετε κανείς, για ασήμαντα πράγματα όμως. Όταν ντύνομαι, για παράδειγμα, για να βγω έξω είμαι τελείως αναποφάσιστη».
Η Κιμ, που γνώρισε παγκόσμια φήμη λόγω της διαρροής βίντεο που περιείχε ερωτικές σκηνές με τον πρώην σύντροφό της, και στη συνέχεια προχώρησε σε γυμνές φωτογραφίσεις για λογαριασμό ανδρικών περιοδικών, τόνισε ότι η συγκεκριμένη πράξη, «Ήταν μια πράξη ανεξαρτησίας για εμένα. Ήμουν πάντα τυπική, πάντα το καλό κορίτσι. Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να είναι ευχαριστημένοι οι γονείς μου. Ήθελα να αποφασίσω μόνη μου γι' αυτό και νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι τέλειο. Θα κρατήσω για πάντα τις φωτογραφίες».
Όσο για την επιτυχία που την ακολουθεί σε κάθε της βήμα και ενισχύει τους τραπεζικούς της λογαριασμούς, η 30χρονη κόρη ενός από τους πιο επιτυχημένους δικηγόρους των τελευταίων δεκαετιών στην Αμερική (έφυγε από τη ζωή το 2003), διευκρίνισε: «Θα ήμουν ανόητη να μην εκμεταλλευτώ κάποιες από τις ευκαιρίες που μου παρουσιάζονται. Όπως όλοι γνωρίζουμε, όλα αυτά μπορεί μια μέρα να εξαφανιστούν».