Μίλα Κούνις: Όταν κάνουμε σεξ με τον Άστον Κούτσερ...

​Τίποτα δεν μας έχουν αφήσει κρυφό για την σεξουαλική τους ζωή Μίλα Κούνις και Άστον Κούτσερ!

Πριν λίγο καιρό, ο 37χρονος ηθοποιός είχε βγει και είχε δηλώσει ότι έκοψε το σεξ για να τα προλαβαίνει όλα, ενώ σε άλλες δηλώσεις του είχε παραδεχτεί ότι το σεξ με την Μίλα Κούνις είναι υπέροχο.

Μετά τις παραπάνω αποκαλύψεις του Άστον, ήρθε και η σειρά της 31χρονης συζύγου του να κάνει τις δικές της «πιπεράτες» δηλώσεις, αφού καλεσμένη στην εκπομπή του CBS «Late Late Show», παραδέχτηκε ότι πολλές φορές όταν έρχεται σε ερωτική επαφή με τον Άστον, σκέφτεται την κόρη τους Γουάϊατ, η οποία είναι μόλις 5,5 μηνών!

«Έχω σκεφτεί την κόρη μου ενώ κάνουμε σεξ με τον Άστον, αλλά ποτέ δεν το έχω πει δυνατά! Το μόνο που λέω είναι "αναρωτιέμαι τι κάνει τόσο θόρυβο... περίμενε! Κάτι συμβαίνει!"».

Παράλληλα, αποκάλυψε και την συμβουλή που τους έδωσαν προκειμένου να κρατήσουν «ζωντανή» την ερωτική τους ζωή μετά τον ερχομό του μωρού:

«Τους πρώτους μήνες που ήμουν έγκυος, μας είπαν να εξασφαλίσουμε χρόνο για τον εαυτό μας. Ευτυχώς οι γονείς μου ζουν κοντά μας, έτσι τους βάζουμε να κάνουν monitot sitting στην κόρη μας. Έτσι μια φορά την εβδομάδα εγώ και ο Άστον βγαίνουμε ραντεβού ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, και προσπαθούμε να συνδεθούμε και να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας. Κάθε φορά, προσπαθούμε να μην μιλάμε για το μωρό».