Ο Πασχάλης Τσαρούχας εξομολογείται: «Η Θεοφανία έμενε σπίτι μου ούσα έγκυος»

Καλεσμένος βρέθηκε στην εκπομπή του ANT1, «Τα Καρντάσιανς», ο Πασχάλης Τσαρούχαςκαι, μεταξύ άλλων, μίλησε για τη σχέση του με τη Θεοφανία Παπαθωμά, τη σχέση με το γιο του, το πως αντιμετώπισε το θέμα του παιδιού της πρώην συζύγου του με τον Γρηγόρη Πετράκο και τη σχέση που έχουν όλοι μαζί.

Ο ηθοποιός αναφέρθηκε στη σχέση που έχει σήμερα με το γιο του, αλλά και το πως επικοινώνησε μαζί του το θέμα του χωρισμού του, από τη Θεοφανία Παπαθωμά: «Ο γιος μου έκλεισε τα 8 και πάει στα 9, έχουμε πολύ καλή σχέση», είπε και συνέχισε: «στα πάντα χρειάζεται ειλικρίνεια. 

Το παιδί δεν έχει ανάγκη ούτε να το παραχαϊδέψεις, ούτε να το νταντέψεις. Έχει ανάγκη την αλήθεια για να μπορεί να τακτοποιήσει τον εαυτό του στη νέα κατάσταση. Αν δύο άνθρωποι έχουν καλή σχέση, δε θα πω ότι δε θα έχει κανένα πρόβλημα, αν μπορείς να το μηδενίσεις, αλλά φέρνεις τη συνθήκη σε μία ισορροπία».

Κατόπιν, αναφέρθηκε στην ύπαρξη του παιδιού της Θεοφανίας Παπαθωμά και του Γρηγόρη Πετράκου, λέγοντας: «Ο μικρός είναι τρελός με το αδερφάκι του. Απ’ όταν άρχισε να μιλάει ήθελε ένα αδερφάκι και είναι πολύ χαρούμενος. 
Είμαι κι εγώ πολύ χαρούμενος. Με τη Θεοφανία, τον Αχιλλέα, την μικρή την Αγάπη, αλλά και τον σύντροφο της Θεοφανίας είμαστε σαν οικογένεια» και πρόσθεσε για το θέμα του συντρόφου της πρώην γυναίκας του: «σε αυτό το θέμα με τη Θεοφανία αγγίξαμε το ιδανικό. 
Έμεινε και πολύ καιρό στο σπίτι μου, ούσα έγκυος, για να ετοιμάσουν το σπίτι τους με τον Γρηγόρη. Μα είναι κανονικό! Πρέπει να είσαι ανόητος για να φτιάξεις εμπόδια…».