Ο «φύλακας-άγγελος» του Λάμπη Λιβιεράτου...τον εγκατέλειψε!

«'Ενα βράδυ ξαφνικά, με πήρε και κλαίγοντας μου είπε ότι μ' αγαπάει πολύ αλλά πρέπει να καταλάβω ότι δεν μπορεί να 'ναι πια μαζί μου»

Ο Λάμπης Λιβιεράτος σε μια εκ βαθέων συνέντευξη για τις δυσκολότερες ώρες της ζωής του, στο Down Town Κύπρου μίλησε και για τον φύλακα άγγελο του, αλλά και για τη γυναίκα εκείνη που του στάθηκε σαν φύλακας-άγγελος κι εξαφανίστηκε από τη ζωή του!
«Πιστεύω ότι μέσα στα σώματα των ανθρώπων μπαίνουν κάποιοι άγγελοι. Αυτοί οι άγγελοι έρχονται για να εκπληρώσουν μία αποστολή. 

Όταν την εκπληρώσουν φεύγουν, κι αυτοί οι άνθρωποι αποχωρούν μόνοι τους από τη ζωή μας. Αν μείνουν στη ζωή μας για πάντα, σημαίνει ότι η αποστολή τους δεν έχει ημερομηνία λήξης και είναι αυτό που λέμε φύλακες άγγελοι!» είπε και πρόσθεσε:

«Πρόσφατα, έστειλα αυτό το μήνυμα σε μία γυναίκα η οποία είχε εξαφανιστεί από τη ζωή μου για δύο ολόκληρους μήνες και της έγραψα: "Σε ευχαριστώ για όλες τις καλές στιγμές που μου χάρισες και που ήσουν αυτή που ήσουν. 

Ξέρω εσύ δεν θα με καταλάβεις, μη με παρεξηγήσεις, αλλά θα με καταλάβει το αγγελάκι. Σε αυτό απευθύνομαι!". Και της το έστειλα! Το είδε, αλλά δεν απάντησε ποτέ... Μέχρι που πριν από 15 μέρες, ένα βράδυ ξαφνικά, με πήρε και κλαίγοντας μου είπε ότι μ' αγαπάει πολύ αλλά πρέπει να καταλάβω ότι δεν μπορεί να 'ναι πια μαζί μου... Και εξαφανίστηκε πάλι...».