Άννα Βίσση: Μετανιώνω για όλες αυτές τις δίαιτες που έχω κάνει

Η τραγουδίστρια δηλώνει χαζογιαγιά και μετανιώνει που δεν έκανε δεύτερο παιδί
Έναν μίνι απολογισμό έκανε μιλώντας στην κάμερα του «Mega Με Μία».
Η ελληνίδα τραγουδίστρια στην ερώτηση τι θα συμβούλευε τις γυναίκες για την εμφάνισή τους λέει χαρακτηριστικά:

«Τι να συμβουλεύσω εγώ, που έχω άγχος και για το βάρος μου...τι να πω ψέματα; Είμαι γεμάτη ενοχές, γιατί είμαι χαζή. Μετανιώνω για όλες αυτές τις δίαιτες που έχω κάνει, τις απάνθρωπες δίαιτες… Είναι ωραίο να ζεις με ωραίες διατροφές γιατί βγαίνει αυτό στο δέρμα σου, στη διάθεσή σου».

Η Βίσση μίλησε επίσης και για την αδυναμία που έχει στον εγγονό της και παραδέχτηκε πως είναι «χαζογιαγιά». Τέλος εξομολογήθηκε πως τον νιώθει σαν δικό της παιδί και ότι έχει τύψεις που δεν έκανε ένα δεύτερο παιδί.