Μαρία Κορινθίου: «Ο Γιάννης μου με ζηλεύει πολύ»

«Βγάζει καπνούς όταν κάνω ερωτικές σκηνές»

H Μαρία Κορινθίου, εξομολογείται ότι αγαπάει τον άντρα της τόσο πολύ που δεν υπάρχει κάτι άλλο στον ορίζοντα πέρα από αυτόν και το παιδί τους.

«Αν αγαπάς κάποιον τόσο όσο εγώ τον Γιάννη και έχεις μαζί του μια τόσο δυνατή σχέση κι ένα υπέροχο παιδί, δεν υπάρχει τίποτα άλλο στον ορίζοντα.»


Μάλιστα, παραδέχεται ότι ο σύζυγος της, επίσης ηθοποιός την ζηλεύει τόσο πολύ, που όταν του λέει ότι γυρνάει ερωτικές σκηνές εκείνος «βγάζει καπνούς»!

«Ξέρει καλά ότι πρόκειται για επιταγή του ρόλου και της σειράς, αλλά «βγάζει καπνούς» όταν κάνω ερωτικές σκηνές. Καθόμασταν ένα απόγευμα στο σπίτι κι έπαιζε με τον σκύλο πετώντας του το μπαλάκι… «Αύριο έχω την πρώτη μου ερωτική σκηνή, ( αναφερόμενη στη νέα σειρά του Star, «Όρκος σιωπής»), του είπα και το μπαλάκι έφυγε με δύναμη στον τοίχο. Ε, εντάξει κι εγώ ζηλεύω όταν έχει ανάλογες σκηνές. Τι να κάνω;».

Η εντυπωσιακή ηθοποιός πάντως φαίνεται πως θα έχει μια γεμάτη χρονιά, καθώς εκτός από την νέα σειρά, θα παίξει και στο θέατρο, ενώ αποκάλυψε ότι συζητάει θερμά για να συμμετάσχει στο Dancing With The Stars.