Άλκης Κούρκουλος: Αποκάλυψε ότι έχανε δουλειές λόγω του διάσημου πατέρα του

Μπορεί κάποιοι να θεωρούσαν πως επειδή ήταν γιος του Νίκου Κούρκουλου, οι πόρτες του άνοιγαν διάπλατα, ο Άλκης Κούρκουλος ωστόσο αποκαλύπτει, πως όχι μόνο δεν πήρε δουλειές εξαιτίας του πατέρα του, αλλά αντίθετα έχασε κιόλας: «Στην αρχή έλεγα ηλιθιωδώς "όχι" στους σκηνοθέτες που με πλησίαζαν, λες και θα μου κάνανε χάρη, λες και δεν είχα δουλειά στο ελεύθερο θέατρο. 

Ώσπου μια στιγμή, τα έβαλα με τον εαυτό μου» τονίζει ο ηθοποιός και προσθέτει: «μετά αναρωτήθηκα γιατί να έχω ταμπού με τον πατέρα μου. Τι δηλαδή, αν αυτός κάτσει στο Εθνικό μια ζωή, εγώ ποτέ δε θα μπορέσω να παίξω εκεί;»

Ο Άλκης Κούρκουλος, τον οποίο γνωρίσαμε μέσα από τη σειρά «Αναστασία», που υποδύονταν ένα νεαρό που η κοπέλα του σύναψε κρυφά σχέση με το μπαμπά του, παραδέχεται πως έχει μετανιώσει για τις πόρτες που «έκλεισε»: «Καταρχήν, το τι αισθάνομαι εγώ για το Εθνικό, δεν έχει καμιά σχέση με τον πατέρα μου. Δεν μου ανήκει καμιά σκηνή επειδή εκείνος ήταν ηθοποιός ή διευθυντής του για πάνω από μια δεκαετία. Δεν μου κληροδότησε εργοστάσιο»