Ο Ντιέγκο Μαραντόνα χαστούκησε δημοσιογράφο

Θα πρέπει να σταματήσετε να μου σπάτε τα αρ@@@α...

Για άλλη μια φορά ο Ντιέγκο Μαραντόνα δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα νεύρα του και έτσι έδωσε ένα χαστούκι σε δημοσιογράφο.

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής είχε πάει μαζί με την γυναίκα του και το παιδί του για να παρακολουθήσει μία παράσταση. Μόλις βγήκε με το αυτοκίνητο του περικυκλώθηκε από δημοσιογράφους που άρχισαν να τον ρωτούν διάφορα. 

Εμφανώς ενοχλημένος ο ίδιος τους είπε: «Θα πρέπει να σταματήσετε να μου σπάτε τα αρχ@@α με ποιους βγαίνω έξω. Είμαι ευτυχισμένος και περνάω καλά. Δεν είμαι πια ο "Ντιεγκίτο", είμαι 53 ετών και λέγομαι Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα και ούτε εσύ ούτε το αφεντικό σου μπορείτε να μου πείτε τι να κάνω».

Στη συνέχεια, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, άκουσε από κάποιον δημοσιογράφο σχόλιο για το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνει το παιδί του, ο «Πίμπε Ντ' Όρο» εκνευρίστηκε, βγήκε από το αυτοκίνητο και του είπε: «Τι έγινε, ανόητε; Γιατί ενοχλείς τη γυναίκα μου, αφού εγώ δεν σε πειράζω;». 
Έπειτα του έριξε το χαστούκι και επέστρεψε στο αυτοκίνητο, ενώ ο δημοσιογράφος δεν αντέδρασε.