Θανάσης Ευθυμιάδης: «Ζούσα σαν τρελός γιατί μου είχαν πει ότι θα πεθάνω στα 35!

Στα 47 του, ο Θανάσης Ευθυμιάδης μπορεί να λέει ότι τα έχει ζήσει όλα ή… σχεδόν όλα.
Ο ηθοποιός που πλέον είναι παντρεμένος και έχει αποκτήσει δυο κορούλες με τη σύζυγό του Άννα Δημητρίεβιτς, αποκάλυψε ότι μέχρι τα 35 του ζούσε σαν τρελός, επειδή του είχαν πει πως θα πεθάνει νέος:

«Ήμασταν παρέα με κάτι παιδιά, και μια τσιγγάνα διάβασε το χέρι μου, και μου είπε ότι θα πεθάνω 35 χρονών. Τότε ήμουν 15 και έλεγα πως μέχρι τα 35 έχω καιρό. Οπότε στα 35 αφού δεν πέθανα λέω… μήπως ήτανε βλακεία; Με είχε σημαδέψει όμως!»

Όπως λέει, «προσπαθούσα να τα ζήσω όλα. Σήμερα, ζω από μεγάλη συγκυρία θαυμάτων. Οδηγούσα σαν τρελός και τη μηχανή και το αυτοκίνητο. Ήθελα να εξαντλήσω όλα τα αποθέματα αδρεναλίνης που είχα μέσα μου. Τώρα που το σκέφτομαι, φοβάμαι μην έρθει κάνας τρελός σαν κι εμένα και τα φτιάξει με τις κόρες μου, δω καμία πίσω από τη μηχανή και πάθω εγκεφαλικό».

Τέλος, μίλησε για τη μεγάλη αδυναμία που έχει στα δυο του παιδιά, με τα οποία δηλώνει ερωτευμένος. Γι΄αυτό και κάνει πολλές θυσίες:

«Την τηλεόραση την έχω κόψει για να είμαι δίπλα στις κόρες μου, τουλάχιστον μέχρι να πάνε οχτώ ετών. Ζούμε πολύ μετρημένα και οικονομικά στο σπίτι. Δεν μας λείπει τίποτα. Και η γυναίκα μου δεν δουλεύει, αλλά προσφέρουμε στα παιδιά μας περισσότερο χρόνο. Προτιμώ να χρωστάω λεφτά, αλλά να με βλέπουν τα παιδιά μου».