Ερρίκος Πετιλόν: Λάθος μου που πήγα στην εκπομπή της Στεφανίδου

Νιώθοντας την Τατιάνα Στεφανίδου να τον αντιμετώπισε ως καλεσμένος της μόνο και μόνο για να τον ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ, ο πάλαι ποτέ ζεν πρε μιε, ξεσπαθώνει εναντίον της...

Ο ίδιος ήταν που αποδέχτηκε το τηλεοπτικό κάλεσμα της Τατιάνας Στεφανίδου και βρέθηκε απέναντι της στο καναπέ της εκπομπής «ΜΙΛΑ». Σήμερα όμως, λίγες μέρες μετά την τηλεοπτική τους συνάντηση ο Ερρίκος Πετιλόν , σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα του Πειραιά «Κοινωνική» εξηγεί τους λόγους που δεν θα ξαναπατήσει ποτέ στην εκπομπή της: «Ναι με στεναχωρεί και με λυπεί. Λάθος μου. Θεώρησα ότι θα κάνει μια συνέντευξη με ουσία, αλλά είδα μια προδιάθεση να συζητήσουμε με ποια είμαι ερωτευμένος, οι ζημιές, ο εθισμός. Έχω κουραστεί για τηλεοπτικούς σταθμούς να εκμεταλλεύονται ανθρώπους. Δεν θα ξαναπάω και αν μιλήσω τηλεοπτικά, θα μιλήσω σε συγκεκριμένους ανθρώπους μόνο.»

ΑΝΟΙΓΕΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ

Έχοντας περάσει από το δύσκολο κομμάτι του εθισμού στα ναρκωτικά, της κατάθλιψης και της αυτοκριτικής, ο Ερρίκος Πετιλόν, όπως αποκάλυψε στην εφημερίδα «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ», διανύει πλέον την καλύτερη φάση της ζωής του, ζώντας μόνιμα στην Θεσσαλονίκη και κάνοντας νέα αρχή. Μάλιστα ετοιμάζει και κάτι επαγγελματικά θέλοντας να βοηθήσει ανθρώπους που βρέθηκαν στην ίδια φάση με εκείνον.

«Θέλω να ξεκινήσω στο χώρο του εθισμού κάτι το οποίο μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους. Θέλω να το διευθύνω εγώ από την πλευρά του θεραπευτηρίου, γνωρίζοντας αυτό το χώρο πλέον πολύ καλά.»